• Palvelut
  • Hakemisto
  • A
  • B
  • E
  • F
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • V
  • Y
  • Ä
Liikunta ja vapaa-aika
Ohjaustunnit pähkinänkuoressa

(Jokainen tunti loppuu 10 min. venyttelyyn)

Kahvakuula
Perustana heilurimaiset liikkeet. Harjoittelu kehittää lihaskunnon lisäksi kehonhallintaa, tasapainoa, lihaskestävyyttä ja liikkuvuutta. Tekee todella hyvää keskivartalon lihaksille, unohtamatta koko kehoa. Monipuolista liikuntaa jossa riittää haastetta kaikille.

Kuntosali kiertoharjoitteluna
Alkulämmittely ohjaajan johdolla n. 5min. Kuntopiiri harjoittelua (n. 1min/piste) kuntosalilaitteita, käsipainoja, voimatankoja, kahvakuulia, tasapainotynyjä, selätintä ja oman kehon painoa apuna käyttäen. Tehokasta kuntoilua kaikille.

Kädet + venyttely 30min.
Tunnilla kiinnitetään huomio käsivarsien lihaskuntoon 15 minuuttia ja loppu tunti 30 minuuttia venytellään koko keho läpi.Sopii kaiken kuntoisille.

LAVIS –lavatanssijumppa

Rento tunti, jossa sekoitetaan lavatanssi- ja jumppa-askeleita. Tärkeää hyvä ja rento fiilis. Et tarvitse paria tai tanssikokemusta.

Lattaritanssi 

Tunnin allkuun 45min latinohenkisistä tanssijumppaliikkeitä ja loppuun 10min venyttely.

RVP -jumppa
Tunnilla keskitytään muokkaamaan/vahvistamaan Reisi-vatsa-peppu aluetta. Sopii kaiken kuntoisille. 

TEEMA -jumppa
Teema vaihtuu kolmen viikon välein. Tunti voi olla kuntopiirinä, askellustuntina, step -jumppana tai painoittua ala- tai ylävartaloon.

Vesijumppa 

Erilaisia jumppavälineitä käyttäen liikuntaa vedessä (laguuniallas 25 jumppajaa). Alkulämmittely n. 10min, lihaskunto n. 25-30min ja venyttely n. 5-10min.

Voimaa vartaloon

Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Pääpaino lihaskuntoliikkeissä. Välineinä voi olla käsipainoja, step -lautoja ja kuminauhoja.