• Palvelut
  • Hakemisto
  • A
  • B
  • E
  • F
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • V
  • Y
  • Ä
Liikunta ja vapaa-aika
Ohjaustunnit pähkinänkuoressa

(Jokainen tunti loppuu 10 min. venyttelyyn)

Kahvakuula
Perustana heilurimaiset liikkeet. Harjoittelu kehittää lihaskunnon lisäksi kehonhallintaa, tasapainoa, lihaskestävyyttä ja liikkuvuutta. Tekee todella hyvää keskivartalon lihaksille. Monipuolista liikuntaa jossa riittää haastetta kaikille.

Kuntosali kiertoharjoitteluna
Alkulämmittely ohjaajan johdolla n. 5min. Kuntopiiri harjoittelua (n. 1min/piste) kuntosalilaitteita, käsipainoja, voimatankoja, kahvakuulia, tasapainotynyjä, selätintä ja oman kehon painoa apuna käyttäen. Tehokasta kuntoilua kaikille.

Ylävartalojumppa + venyttely
Tunnilla kiinnitetään huomio käsivarsien ja keskivartalon lihaskuntoon 35minuuttia ja loppu tunti 20 minuuttia venytellään koko keho läpi.Sopii kaiken kuntoisille.

LAVIS –lavatanssijumppa

Rento tunti, jossa sekoitetaan lavatanssi- ja jumppa-askeleita. Tärkeää hyvä ja rento fiilis. Et tarvitse paria tai tanssikokemusta.

Lattari + lihaskunto (alkaa tammikuussa 2018)

Alkulämmitely ja aerobinen osio (30min) koostuvat latinohenkisistä tanssijumppaliikkeistä ja lihaskunto-osio (15min) tehdään omankehon painolla.

RVP -jumppa
Tunnilla keskitytään muokkaamaan/vahvistamaan Reisi-vatsa-peppu aluetta. Sopii kaiken kuntoisille.

Vesijumppa
Erilaisia jumppavälineitä käyttäen liikuntaa vedessä (laguuniallas 25 jumppajaa). Alkulämmittely n. 10min, lihaskunto n. 25-30min ja venyttely n. 5-10min.

Voimaa vartaloon

Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Pääpaino lihaskuntoliikkeissä. Välineinä voi olla käsipainoja, step -lautoja, kuminauhoja ja keppejä.