Etusivu>Ajankohtaista>Tapahtumakalenteri>Ilmainen nettiseminaari: Whatsapp ja omnikanavaisuus – asiakaskohtaamisen tulevaisuus
  • Palvelut
  • Hakemisto
  • A
  • B
  • E
  • F
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • V
  • Y
  • Ä
Ajankohtaista

Ilmainen nettiseminaari: Whatsapp ja omnikanavaisuus – asiakaskohtaamisen tulevaisuus

large-freshdesk projektinhallinta info webinaari.png

Onko yritykselläsi vaikeuksia ylläpitää asiakaspalvelun tasoa tai tunnetko, että yrityksessäsi voitaisiin hoitaa asiakaspalvelu tehokkaammin?

Jos nämä kysymykset ovat sinulle ajankohtaisia, niin digitoimisto SEOSEON järjestää 12.9.2019 aiheesta kiinnostuneille ilmaisen webseminaarin, jossa kouluttaja ja asiakaskontaktispesialisti Joonas Jukkara kertoo osallistujille omnikanavaisesta asiakaspalvelusta.

 

Yrittäjien täytyy vaalia asiakasyhteyksiään monilla tavoilla nykypäivänä. Työtunteja syövät yrityschatit, somekanavat, puhelinkeskustelut ja sähköpostipalvelut. Kaikki nämä viestikanavat voivat olla pienikokoisessakin yrityksessä useiden henkilöiden hoitamia, ja kun asiakas käyttää näistä useampia omien palvelutarpeidensa hoitamiseen, voi näistä kanavista vastaavien työntekijöiden välillä tulla tietokatkoja. Mutta onko tätä mahdollista optimoida?

 

WHATSAPP JA OMNIKANAVAISUUS ASIAKASPALVELUSSA

 

Tässä ilmaisessa seminaarissa kerrotaan Whatsapp- ja omnikanavaisen Freshdesk-yrityssovelluksen tuomista mahdollisuuksista asiakaspalvelukanavien tehokkaaksi organisoimiseksi. Omnikanavaisuus yhdistää sujuvasti kaikkien eri viestikanavien kautta kulkevat tiedot niin, että asiakaskontakteista vastaavat ihmiset ovat aina ajan tasalla siitä huolimatta, jos eri työntekijät ovat yhteydessä samaan asiakkaaseen. Omnikanavaisen asiakaspalvelun tavoitteena on minimoida asiakaskontaktissa syntyvät tietokatkot ja maksimoida siihen käytetyn ajan hyöty.

 

SEMINAARIN SISÄLTÖ

 

Whatsapp ja omnikanavaisuus –webseminaarissa käydään läpi seuraavia asioita:

-       Omnikanavaisuus ja sen hyödyt tulevaisuuden asiakaspalvelussa.

-       Miten omnikanavainen asiakaspalvelu voi parantaa sinun yrityksesi toimintaa.

-       Miten voit integroida omnikanavaisen asiakaspalvelun sinun yritykseesi.

-       Osallistujien kysymyksiä seminaarissa käytäviin asioihin liittyen.

 

Seminaarin ajankohta on 12.9.2019 klo 14:00-15:00 ja ilmoittautumisia otetaan vastaan! Kysymyksissä seminaarin pitoa koskien lisätietoa tavoittaa osoitteesta projektinhallinta.info

 

ILMOITTAUDU MUKAAN TÄÄLLÄ

12.9.2019 14:00–15:00
Online verkkokoulutus - koko Suomi
Verkkokoulutus - koko Suomi